پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری 14 اسلاید

  دسته بندی : پاورپوینت   نوع فایل:  ppt  _ pptx ( قابلیت ویرایش  )    قسمتی از اسلاید متن پاورپوینت :    تعداد اسلاید : 14 صفحه ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری. بسمه تعالي هفت برنامه مصوب بمنظور تحول اداري مشتری گرائی چيست؟ نوعي از فرهنگ سازماني است كه به كارامدترين و موثرترين شكل رفتارهاي لازم به منظور خلق ارزش براي خريداران را ايجاد مي كند مجموعه باورهايي كه منافع مشتري را نسبت به ساير ذينفعان نظير صاحبان سازمان، مديران و كاركنان به منظور ايجاد شركتي سودآور در صدر قرار مي دهد.مشتري كيست؟ مشتري كسي است كه نيازش را خود تعريف مي كند، كالاها و خدمات توليدي ما را مصرف مي كند و حاضر است بابت آن هزينه مناسبي را بپردازد . بايد توجه داشت كه زماني مشتري اين هزينه را تقبل مي كند كه در كالاها و يا خدمات تحويلي ارزشي را ببيند كه پرداخت آن هزينه را توجيه مي كند ارباب رجوع كيست؟ ارباب رجوع مانند مشتري حالت تعاملي و طرفيني ندارد، بلكه خدمات يك جانبه را شامل مي شود كه در آنها فروشنده ها، اطلاعات مشتري نسبت به مورد معامله را د …

 دانلود پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری نوع فایل:power point قابل ویرایش:14 اسلاید قسمتی از اسلایدها: مشتري كسي است كه نيازش را خود تعريف مي …
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم. توجه : در صورت …
پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری، این فایل با فرمت PPT و با حجم 14 اسلاید و قابل ویرایش می باشد، بخشی از متن: مشتری گرائی چيست؟

دیدگاهتان را بنویسید