پاورپوینت رازداری در بین پرسنل کادر درمان (اخلاق حرفه ای)

پاورپوینت رازداری در بین پرسنل کادر درمان (اخلاق حرفه ای)
به نام خدا این پاورپوینت به موضوعی بسیار مهم در زمینه اخلاق پرستاری و اخلاق پزشکی یعنی رازداری پرداخته است. در ابتدا تفاوت حریم خصوصی و رازداری بیان میشود تا کادر درمان بداند چه زمانی میتواند اطلاعات محرمانه بیمار را فاش و چه زمانی باید ازین امر بپرهیزد. این پاورپوینت مناسب برای دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی است که درس اخلاق حرفه ای را گذرانده و یا در حال گذراندن هستند. در ادامه تصاویر برخی اسلاید ها را مشاهده میکنید… عکس اول عکس دوم …

 پاورپوینت رازداری در بین پرسنل کادر درمان (اخلاق حرفه ای). به نام خدا. این پاورپوینت به موضوعی بسیار مهم در زمینه اخلاق پرستاری و اخلاق پزشکی یعنی رازداری …
Jul 31, 2018 … بررسی آسیب های حرفه ای تحقیقا با استفاده از یک روی کرد چند رشته ای … تأثیر نا مطلوب تحقیر و تملّق از آسیب‌ها یی است که پرسنل حراست را …
بنابراین بلوغ اجتماعی وقضاوت صحیح یکی از خصوصیات مهم پرسنل شاغل در بخشهای ویژه است. … یکی از ارکان وفاداری است رازداری اساس اخلاق حرفه ای مراقبت ویژه است …
Aug 13, 2018 … (2-1-3نام، مسؤولیت و رتبهی حرفهای اعضای گروه پزشکی مسئول ارائه … یکی از همراهان بیمار(که از کادر درمان باشد) در خواست خواندن پرونده بیمار …
معیارها و ارزش‌ها در اصول اخلاق پزشکیویرایش · احترام به خود مختاری و استقلال فردی یعنی بیمار حق دارد روش درمان خود را انتخاب کند یا از آن امتناع کند. · سودرسانی …
این پدیده ایجاب می‌کند گروه یادشده، برای تعامل با دیگر متخصصان، همکاران و اعضای تیم‌های درمانی و بخش‌های مختلف دولتی و غیر‌دولتی نظام سلامت، هنجارهایی دقیق و …
امروزه داشتن اخلاق حرفه‌ای به‌ویژه برای مدیران به‌منزله یک مزیت رقابتی در سازمان … به وقت بیماران، همراهان آنها، همکاران و کادر تیم درمانی احترام بگذارند.
اخلاق حرفه ای، اصول کلی تر اخلاقی را در فضای خاص حرفه ای مطرح می کند. اخلاق حرفه ای شاخه ای از علم … دفاع از حقوق بیمار در درون سیستم بهداشتی درمانی است.
ارتباطات. حرفه ای با همکار ، مافوق ، سایر کادر درمانی وبیمار … رازداری. •. حفظ اطالعات واسرار بیمار در بین تیم درمانی مرتبط با بیمار. استثنائات رازداری.
تدوین خط مشی و دستورالعمل های اجرایی حقوق گیرندگان خدمت; برگزاری کمیته اخلاق حرفه ای به صورت ماهانه; تلاش در جهت پیاده سازی استانداردهای اعتباربخشی و جلب رضایت …

دیدگاهتان را بنویسید