آموزش نرم افزار SPSS

جزوه کلاسی SPSS که برای یادگیری مفاهیم اولیه و نحوه ورود داده های پرسشنامه و برخی عملیات روی داده ها و آزمون فرضیه ها خیلی خوب است.  40 صفحهبه صورت پی دی افبصورت دست نویس …

 ده ها ساعت آموزش تصویری مباحث تئوری و عملی SPSS به صورت کاربردی و گام به گام، با تدریس مجرب‌ ترین اساتید + پیاده سازی عملی.
دو فیلم آموزشی زبان فارسی در این مطلب وجود دارند می توانید دانلود کنید و نرم افزار اس پی اس اس را به راحتی یاد بگیرید.
Jun 2, 2019 … سلام دوستان عزیز با یکی دیگه از سری مقاله های آموزشی در سایت صنایع سافت که در زمینه آموزش نرم افزارهای مهندسی صنایع کار میکنیم در خدمتتون …
در این بخش به کمک فیلم و مقالات آموزشی، سعی می کنیم به راحتی هر چه تمام تر، نرم افزار اس پی اس اس را به شما آموزش دهیم(از مقدماتی تا حرفه ای).
دانلود کتاب آموزش SPSS : راهنمای تصویری و کامل روش‌های آماری با استفاده از نرم‌افزار اس پی اس اس نوشته آرش حبیبی نشر الکترونیک پارس‌مدیر.
آموزش کاربردی نرم‌افزار SPSS بصورت گام به گام و عملی، همراه با آزمون در محیطی تعاملی توسط استاد محمدصادق کیانی در اختیار شما قرار گرفته است.
Sep 16, 2022 … برای استفاده از SPSS باید آن را دانلود کرده و نصب نمایید . در این مقاله قصد داریم روش دانلود و نصب نرم افزار اماری SPSS را آموزش دهیم .
مطالب ارائه شده برگرفته از کتاب “راهنمای آسان تحلیل آماری با SPSS” تالیف آقای”رامین کریمی” است. کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد. نرم افزار SPSS.
Sep 17, 2022 … نرم افزارهای زیادی برای انجام تحلیل های آماری وجود دارد اما دو نرم افزار spss و R جزو معروف ترین و پرکاربردترین نرم افزارهای آماری می باشند.
Nov 5, 2022 … در این صفحه می توانید بهترین و کاربری ترین نسخه نرم افزار آماری و معروف SPSS را دانلود کنید، و با فیلم آموزش نصب، آنرا نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید