پاورپوینت آماده; بررسی تاریخچه و معماری و ساختار باغ فتح آباد تبریز

پاورپوینت آماده; بررسی تاریخچه و معماری و ساختار باغ فتح آباد تبریز
مطالب اسلایدهای ابتدایی این پاورپوینت به شرح زیر است   تعداد اسلاید : 12 اسلاید بررسی تاریخچه و معماری و ساختار باغ فتح آباد تبریز باغ فتح آباد در نزدیکی روستایی به همین نام در حدود 5 کیلومتری شهر تبریز در مسیر جاده باسمنج واقع است. عرصه باغ به وسعت 30 هکتار بوده و ساختمان دو طبقه برونگرا به وسعت 200 متر مربع در امتداد مسیر اصلی باغ قرار گرفته است. اطلاعات کمی در مورد چگونگی ساخت و بانیان باغ فتح آباد موجود است تنها سند مدون، کتاب باغ های ایران و کوشک های آن، تألیف دونالد ویلبر است.ویلبر در کتاب مذکور در توصیف باغ چنین نوشته است: «در نزدیکی شاه گل باغی به نام باغ فتح آباد واقع شده است. مرکز باغ از درختان میوه پوشیده شده است. ولی محور طویل آب تمام باغ را به طرز متداول در ایران، به هم متصل می سازد و به آن یک نوع هماهنگی می دهد. فقط بنای جدیدی که به جای کوشک قدیم ساخته شده، هماهنگی آن را بر هم می زند. هرگاه از قسمت مرتفع، یعنی سمت جنوبی باغ وارد شویم. می بینیم که این خیابان پست و بلند است و شکل حوض هایی که در مسیر آن قرار گرفته اند. نیز مختلف است. در یک قسمت حاشیه های سبزی در …

 پاورپوینت آماده بررسی تاریخچه و معماری و ساختار باغ فتح آباد تبریز دارای 12 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ …
520 – پاورپوینت آماده: بررسی تاریخچه و معماری و ساختار باغ فتح آباد تبریز -. باغ در زمان وراث عدل، بخصوص «غلامرضا عدل» توسعه می یابد و به وسعت فعلی می رسد.
پاورپوینت آماده طراحی و ساخت پل عابر پیاده دریاچه رانوف … پاورپوینت آماده بررسی تاریخچه و معماری و ساختار باغ فتح آباد تبریز
خانه صلح جو تبریز دسته بندی : پروژه دانلود پروژه های آماده دانشجویی فایل دانلودی حلوی یک … پاورپوینت بررسی تاریخچه و معماری و ساختار باغ فتح آباد تبریز.
شاید یکی از اولین اقدامات بشر در عرصه معماری منظر باغ سازی بوده باشد، مرحله ای که انسانها اقدام به ایجاد فضای … پاورپوینت بررسی معماری باغ فتح آباد تبریز.
این محله در زمان ایلخانان در قالب روستایی به نام شنب یا شام ابتدا با نام ارغونیه توسعه یافته و سپس با نام غازانیه به یک شهر اقماری برای تبریز تبدیل شد.
Apr 3, 2018 … میتوانید از این پاورپوینت آماده جهت پایان نامه و رساله معماری استفاده نمایید. لازم به ذکر است این پاورپوینت توسط تیم ایران کالج در ۳۶ اسلاید …
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری انستیتوی و مدرسه معماری هیلانگان پکن … تاریخ ایجاد 12/10/1399 12:00:00 ق. … پاورپوینت بررسی معماری باغ فتح آباد تبریز.
Nov 24, 2017 … دانلود پاورپونت های اماده کلیه رشته های دانشگاهی – دانلود … پاورپوینت مبانی نظری معماری بررسی سبک دوره صدر مسیحیت … باغ یوسف اباد.
ﺑﺮرﺳﻲ ﺗﻄﺒﻴﻘﻲ ﻣﺘﻮن واﺳﻨﺎد ﺗﺎرﻳﺨﻲ ﺑﺮاي ﺗﺒﻴﻦ ﺳﺎﺧﺘﺎر وﻧ. ﻈﺎم ﻣﻌﻤﺎر. ي. وﺷﻬﺮ ﺳﺎز. ي. / ﺗﺒﺮﻳﺰ. ﻴﭘ. ﺮوز. ﺣﻨﺎﭼﻲ. ـ اﺣﺪ ﻧﮋاد اﺑﺮاﻫﻴﻤﻲ.

دیدگاهتان را بنویسید