نمایندگی آبگرمکن بوتان در شیراز

امروزه به منظور تامین آب گرم مصرفی، در منازل راه‌های مختلفی وجود دارد. استفاده از آبگرمکن، یکی از معمول‌ترین این راه‌ها به شمار می‌رود. آبگرمکن‌ها، در انواع مختلف و برندهای مختلفی تولید می‌شوند. هر یک از این مدل‌ها، کارایی و ظرفیت‌های خاص خود را دارد. شما می‌توانید با در نظر گرفتن نوع استفاده خود، یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید. بوتان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده آبگرمکن در ایران است که می‌تواند پاسخ نیازهای شما باشد. می‌توانید برای انتخاب این برند از نمایندگی آبگرمکن بوتان در شیراز نیز کمک بگیرید. متخصصین گروه فنستا، تجربیات سال‌ها کار با آبگرمکن‌های مختلف را با شما در میان می‌گذارند. به این ترتیب شما می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در انتخاب آبگرمکن بایستی پارامترهای مختلفی را در نظر داشته باشید که در این مقاله با هم مرور می‌کنیم.

پارامترهای اولیه انتخاب آبگرمکن

اولین پارامتر، نوع سوخت آبگرمکن می‌باشد. با در نظر گرفتن محل زندگی، مدل گازسوز، برقی و یا خورشیدی را انتخاب کنید. به طور عموم، مدل گازسوز در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما اگر مدل‌های دیگری نیز مد نظر دارید با نمایندگی آبگرمکن بوتان در شیراز تماس بگیرید. پس از مشخص کردن نوع سوخت، میزان ظرفیت آبگرمکن را تعیین کنید. میزان ظرفیت به معنای میزان آب گرم تولیدی می‌باشد. برای این کار ابتدا باید میزان مصرف خود را محاسبه کنید. فاصله آبگرمکن از تا محل مصرف نیز یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب آبگرمکن است. در زمان انتخاب مدل آبگرمکن، بایستی ابعاد آن را نیز در نظر بگیرید. البته پیشنهاد می‌شود، به منظور انتخاب مکان درست نصب، از متخصصین گروه فنستا نظرخواهی کنید. برچسب انرژی، در آبگرمکن جزو پارامترهای بسیار مهم به شمار می‌رود. برچسب انرژی به شما می‌گوید، آبگرمکن با توجه به سوخت مصرفی، چه میزان آب گرم تولید می‌کند. به این مسئله که با مصرف گاز آبگرمکن رابطه مستقیم دارد، باید توجه ویژه داشته باشید. هر چه نشانگر این برچسب بالاتر باشد، یعنی آبگرمکن کارایی بهتری دارد. آبگرمکن با برچسب رده پایین، افزایش مصرف سوخت و افزایش هزینه قبوض را به همراه خواهد داشت. بنابراین در طولانی مدت به ضرر شما خواهد بود. میزان استاندارد برچسب انرژی آبگرمکن‌های دیواری را می‌توانید از نمایندگی آبگرمکن بوتان در شیراز بخواهید. فشار آب لوله کشی در محل نصب نیز یکی از اصلی ترین، موارد موثر در انتخاب آبگرمکن می‌باشد. اگر در منطقه شما، فشار آب به طور معمول پایین است، باید از آبگرمکن فشار پایین استفاده کنید. خدمات پس از فروش نیز یکی از عوامل مهم خرید آبگرمکن است. شرکت بوتان با تعدد نمایندگی در شهرهای مختلف، این مشکل را حل کرده است.

اقدامات لازم پس از خرید آبگرمکن

بعد از آنکه، موارد مهم اولیه را بررسی کرده و آبگرمکن مورد نظر خود را انتخاب کردید نیاز به نصب آن دارید. نصب آبگرمکن بایستی توسط متخصصین انجام گیرد تا از خسارات احتمالی آینده جلوگیری بعمل بیاید. با تماس با نمایندگی آبگرمکن بوتان در شیراز، در سریعترین زمان ممکن، آبگرمکن شما نصب شده و قابل استفاده است. متخصصین گروه فنستا به صورت شبانه روز و در تمامی روزهای هفته آماده خدمت رسانی به شما هستند. نصب آبگرمکن نیاز به یک سری اقدامات اولیه و رعایت موارد ایمنی دارد که بسیار حائز اهمیت است. یکی از این اقدامات آب بندی آبگرمکن است. یعنی وقتی آبگرمکن نصب شد و آب در لوله‌ها جریان پیدا کرد، بررسی گردد تا نشتی نداشته باشد. این مسئله بسیار مهم است، زیرا نشت آب علاوه بر تاثیر بر کارکرد آبگرمکن، خساراتی نیز به ساختمان وارد می‌کند. بنابراین از نصب آبگرمکن به صورت خودسرانه به طور جدی اجتناب کنید.

نکاتی در مورد استفاده بهتر از آبگرمکن دیواری

پس از نصب آبگرمکن، رعایت یک سری از نکات، به سلامت آبگرمکن، کمک کرده و طول عمر آنرا افزایش می‌دهد. به هیچ عنوان شیر کنترل گاز آبگرمکن را دستکاری نکنید. شیر اطمینان آبگرمکن را کور نکید. شیر اطمینان را به گونه‌ای قرار دهید که در صورت لزوم، آب به راحتی از آن خارج گردد. به هیچ عنوان از دودکش مشترک با وسیله دیگر برای آبگرمکن استفاده نکنید. البته تمامی این موارد توسط نمایندگی آبگرمکن بوتان در شیراز، به شما آموزش داده خواهد شد. در هر وسیله ای، ممکن است یک ایراد کوچک، باعث بروز یک خسارت بزرگتر گردد. بنابراین به ایرادات کوچک آبگرمکن خود حساس باشید تا متحمل هزینه‌های بیشتری نگردید.

نشانه‌های خرابی آبگرمکن

آبگرمکن، پس از مدتی کار، ممکن است دچار ایراداتی شوند که بایستی برطرف گردد. پیدا کردن ایرادات آبگرمکن، در زمان مناسب، موجب بروز خرابی‌های بزرگتر در آبگرمکن می‌گردد. بنابراین، توجه به کارکرد آبگرمکن و بازدید‌های دوره ای را باید در برنامه خود داشته باشید. اولین نشانه خرابی آبگرمکن که بسیار شایع است، میزان کاهش آب گرم و یا فشار آن می‌باشد. این مسئله که بسیار آزار دهنده است با تماس با نمایندگی آبگرمکن بوتان در شیراز به راحتی برطرف می‌گردد. اگر رنگ آب گرم خروجی از آبگرمکن تغییر کرد، نشان دهنده اکسید شدن لوله‌های آن است. این مسئله که نیاز به تعویض لوله‌های آن دارد باید در کمترین زمان ممکن انجام گیرد. در صورت استشمام بوی گاز در اطراف آبگرمکن، بلافاصله آن را خاموش کنید. شیر گاز را ببندید و با متخصصین گروه فنستا تماس بگیرید. به هیچ عنوان در این شرایط از آبگرمکن استفاده نکنید. کم بودن شعله آبگرمکن، جرقه نزدن آبگرمکن و نشت آب نیز از علائم دیگر خرابی آبگرمکن می‌باشد. برخی از این مشکلات را می‌توانید خودتان برطرف کنید. راه حل تمامی این مسائل را در سایت گروه فنستا، بیابید. البته از آنجایی که وسایل گازسوز، از حساسیت بالایی برخوردار هستند، بهتر است تعمیرات را بر عهده متخصصین بگذارید.

کلام آخر

با توجه به استفاده روزانه و طولانی مدت از آبگرمکن، انتخاب و خرید آن بسیار با اهمیت است. بنابراین حتما آبگرمکن را از نمایندگی آبگرمکن بوتان در شیراز تهیه کنید. به این ترتیب می‌توانید از انتخاب خود مطمئن باشید. در تمامی مراحل انتخاب، خرید، نصب و تعمیرات، متخصصین گروه فنستا در کنار شما هستند. از تجربیات آن‌ها استفاده کنید و با آرامش و اطمینان، لذت یک خرید دلچسب را تجربه کنید. این گروه کلیه خدمات خود را در شهرهای تهران، کرج، شیراز و اصفهان ارائه می‌دهد. اگر در یکی از این شهرها هستید و نیاز به یک گروه متخصص و با تجربه دارید با گروه فنستا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید